دانش آموز در نقش معلم
گاهی اوقات لازم است معلم بعضی از کارهای کلاس درس رو به دانش آموزان واگذار کند. تعیین نماینده کلاس از جمله کارهایی است که معلم برای مدیریت کلاس درس در غیاب معلم و واگذاری مسئولیت به دانش آموزان انجام می شود. آموزش بعضی مفاهیم که به نظر ساده تر و مهم تر هست را می شود به دانش آموزانی که از لحاظ درسی قوی تر هستند واگذار کرد. این کار برای دانش آموزان جالب هست و برایشان بسیار خوشایند و مورد استقبال است.
مهم تر از همه این است که گاهی اوقات معلم در وقت کلاس، کار برایش پیش می آید مثلا والدینی وسط کلاس با معلم کار دارند، لذا دانش آموز می تواند در فرصت محدود نقش معلم را در کلاس ایفا کند.
+ نوشته شده در پنجشنبه سی ام اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت 20:44
توسط رضا اسدی
|
وبلاگی با مطالب علمی و کاربردی برای همه معلمان در مقطع ابتدایی.